вторник, 2 февраля 2010 г.

Наша встреча № 3


Мы уже соскучились и решили собраться вновь. И снова мы приглашаем Вас присоединиться к нашей встрече.  к
Если кто-то захочет провести мастер-клас или просто поделится опытом, показать какие-то хитрости, идейки или что-то еще - мы только "за".

Оставляйте свои комменты или пишите на почту freetany2009@gmail.com. Пожелания можно также обсудить по телефону 067-924-52-79.  

С собой можно взять все что Вы захотите по своему усмотрению (свои работы, чтобы мы могли ими полюбоваться, инструменты бумага, декор и т.д.).
Встреча состоится 6 февраля, в субботу, в 13.00 в помещении по адресу: Черновола 63 (офисное здание зеленого цвета), 5 этаж, 5 комната. Оплата будет проводиться только за аренду помещения разделенную на всех участников (аренда 20 грн. / час).



Если у Вас есть идеи или предложения по организации и проведению встречи - мы будем рады Вас выслушать.


Мы Вас ждем.


Пишу список участников:


1) я (ой как нескромно :)) - ну что поделать :) 
2) Саша (Калейдоскоп идей)
3) Таня (Мир в котором я живу - Сашинамама)
4) Юля (Хрустяшка-Кучеряшка - Кучеряві поскрапинки)
5) Сянка (блог Життя прекрасне) - буде проводити МК по блокнотику з нуля :);
6)


І ще: поступила пропозиція купити піццу. Хто за?

Знаєте що в нас буде на зустрічі? МК як зробити блокнотик з нуля! Проведе його Сянка - блокнотики можна глянути в неї в блозі). Давно хотіла навчитися такий робити - але все бракувало часу на вивчення інфорамції - а тут усе на блюдечку подадуть! Супер!

Сянка каже, що для МК потрібно:
якщо хтось хоче блокноти то нехай беруть так...залежить від товщини блокнота листочки А4...їх розрізати пополам...розраховувати на те що вони будуть згинатися...щоб блокноти не дуже конські вийшли))) бажано клей...момент кристал.. свій візьму...хоча не думаю що його вистачить на всі блокноти...та й я не можу ніде такого ще найти...тому трачу дуже економно)))тканину чи папір на обкладинку....твердий картон...десь так 25*35 см...щоб лишнього не нести....папір для самого записника для того щоб виглядав гарно можна обробити кавою ....щоб був такий як старий і пахнув гарно....добре його висушити...нитки і голки я візьму...аа....і якщо хочеться щоб блокнотик мав гарну першу і останню сторіночки можна взяти скрап папір в тон...і якісь стрічки для того щоб зав'язувати і якісь штучки для декорування)))
Якщо хтось хоче м'який блокнот...то маєте мене попередити...я візьму синтепон...за доплату....якщо маєте беріть свій))) аа....і якщо хочете з тканини обкладинку то тканина має бути десь 20*25

Отже:
1) листочки для блокноту - А5, які будуть згинатися вдвоє (можна попередньо заонувати кавою, чаєм і т.д., можете проштампувати, розмалювати, розграфити);
2) клей - Момент Кристалл (хто має зайвий - може поділиться з Сянкою?);
3) тканину чи папір на обкладинку мінімум 25х35 см (обрізати легше ніж доштукувати :);
4) твердий картон А4 (картон з пакувальних коробок, з наборів для дитячої творчості НЕ підійде);
5) голку, нитки, ножиці, олівець, лінійку, канцелярський ніж;
6) скрап-папір для першої і останньої сторінки, синтепон та декор (за бажанням);
7) стрічки (якщо плануєте робити блокнот на зав'язки)



Зрозуміли? Починайте все збирати - щоб до суботи нічого не забули :). 


11 комментариев:

  1. постараюся прийти))
    надіюся буде цікаво))
    може хтось зможе продати кільця для альбомів??))не дуже дорого)коли побачила ціну в магазині 9 грн за пару...трохи дорого...а в іншому магазині по 3.5...але заради одних кілець оплачувати 15 грн доставку..виходить те саме))

    ОтветитьУдалить
  2. сподіваюся і я колись попаду на вашу зустріч
    п.с. Таня, зітри дату 23 жовтня - бо збиває, я вже подумала що я щось не те читаю.

    ОтветитьУдалить
  3. Класно, нарешті в мене вихідний і попаду я на чарівне зборище скраперш!!! :))))) Ураааа!!!!
    П.С Я і за піцу і за все решта! Я маю на увазі солоденьке )))

    ОтветитьУдалить
  4. і ще одне))
    може хтось хоче клеєвий пістолет..я купила але не користуюсь...всього 38 грн...з одним стержнем)і може ще хтось має велиииикий тюбик клею Момент Кристал...продати...я не можу ніде знайти))

    ОтветитьУдалить
  5. Везет вам, девульки!
    я бы тоже с удовольствием присоединилась к вам) я так люблю такие дружеские посиделки и мастер-классы.....
    жаль что живу так далеко)
    желаю вам весело и полезно провести время !

    ОтветитьУдалить
  6. ))))клево вам)))
    так хочется во Львов, да еще на такое мероприятие!
    Но увы, не смогу...
    Надеюсь встречи еще будут и совпадут они с моими возможностями)
    Так что хорошо вам посидеть, поманьячить)
    жду фотоотчета)

    ОтветитьУдалить
  7. 2kolory Тима в этот раз наверное не будет :(. Но он должен быть на следующей :) - через недельки 2-3. Точнее потом скажем :).
    Наташ фотки будут в обязательном порядке :)

    ОтветитьУдалить
  8. как жаль, у меня две субботы заняты, с удовольствием бы с вами всеми познакомилась

    ОтветитьУдалить
  9. Короче, зовите Хольца, я приеду!:))Шучу!А если честно, то очень бы хотелось встретиться!Приятных вам поскрапушек!

    ОтветитьУдалить
  10. Хольц вже в Києві побував на скрап зустрічі...нажаль забув свою листівку вдома, то сидів тихенько и пив чай))))

    але сказав що до поїздки у Львів підготується)))

    ОтветитьУдалить