вторник, 15 января 2013 г.

Цитати

Чи є у Вас місце, де Ви записуєте якісь цікаві фрази або вислови? У мене було декілька спроб вести щоденних таких цікавих думок, але нічого з того не вийшло - то папірчики загубилися, то я забула де все це записувала. А щойно почувши у фільмі одну цікаву фразу вирішила не просто її записати, але й поділитися з іншими. Тому започатковую нову рубрику (категорію) у блозі "Цитати".

Найкращий спосіб щось запам'ятати - постаратися це забути
Мішель де Монтень

Для мене це цікаве тим, що я постійно про все забуваю, і це мене дратує. Надіюсь якщо треба буде щось важливе запам'ятати, я згадаю цей вислів.

3 комментария:

  1. а я для того користуюсь evernote - отам і занотовую все:)

    ОтветитьУдалить
  2. Интересная цитата. И интересно работает ли. У меня память дырявая. Постоянно все забываю:-( и меня это мягко говоря дратуе. Просто бесит!( хотя возможно это тоже самое что и дратуе)

    ОтветитьУдалить
  3. Дратує - це "раздражает", меня не бесит, я к этому спокойно отношусь - просто причиняет неудобства :)

    ОтветитьУдалить