среда, 25 марта 2015 г.

Набір в ДК ТМ Леся Згарда

n201503Всім привіт! Ось і пройшов майже рік як я стала дизайнером  у блозі ТМ Леся Згарда. 
 Прийшов час подавати заявку в дизаайн-команду знову.
Сказати що я хочу залишитися ще, це нічого не сказати. Я просто не уявляю вже свого життя без цієї команди. І це не просто слова, це дійсно так.



Покажу кілька робіт, які створювала для ТМ Леся Згарда, які мені самій дуже подобаються.
Я люблю експериментувати. Наприклад: папір з набору "Овочева кулінарія" застосувати у листівці до Хеловіну, а ще краще цей набір підійшов мені до весільної листівки.

Люблю незвичні форми листівок, як ось наприклад такий капелюшок. Золотий ембосинг дуже вишукано дивиться на оксамитовому папері, правда ж?

Коробочка у вигляді швейної машинки з набору паперу "Рожеві мрії" та напис "Найкращій мамі на світі":



А ще зовсім нещодавно відкрила для себе новий стиль - Clean & Simple. І чим далі, тим більше він мені подобається


Штампами можна не тільки ставити написи чи доповнювати фон, їх також можна розмальовувати, як наприклад ці маки:

Чи ось таку дівчинку під парасолькою:

Найбільшою винагородою особисто для мене є, коли люди пишуть, що дизайн-команда "відкриває очі" читачам блогу і покупцям штампів на можливості використання того чи іншого продукту. Коли пишуть, що не могли й подумати що такий штамп можна було так застосувати. 

Штампи міцно увійшли в моє життя - і не тільки у листівки та скрапсторінки, але й у прикрашання листів, конвертів, й навіть у спілкуванні з дітьми. Наприклад ми з сином працювали над завданням з образотворчого мистецтва. Я просто не могла не використати чудові штампи, які так і просилися в роботу.
(До речі, до 31 березня між тими хто назве мені по секрету  всі використані штампи у цій роботі буде розіграно подарунок - деталі тут. Приєднуйтесь до цікавої гри. Скажу чесно - дівчата назвали навіть такі штампи, про які я сама забула)

Мені подобається робити як ніжні квіткові роботи, так і використовуючи яскраві фарби чи чорнилка:


За час роботи в ДК я бачу свій ріст і не збираюся зупинятися на досягнутому. Тому дуже хочу залишитись і надалі працювати над своєю майстерністю і приносити користь ТМ Леся Згарда.

Хто хоче випробувати свої сили і теж подати заявку - усі деталі можете знайти тут

2 комментария: