вторник, 31 марта 2015 г.

Набір у дизайн-команду Spellbinders UA

 
Робота в команді - це завжди нові досягнення, нові знання, творчий ріст та спілкування з хорошими людьми. Крім того, я обожнюю працювати з ножами, саме тому вирішила подати заявку в цю дизайн-команду. 

Ножі від Spellbinders  для мене - це такі універсальні ножі. Переважно в моїй колекції це різноманітні рамочки та кола різного розміру (ними я користуюся найбільше). Але коли готувала цей пост, і переглядала ножі саме цього виробника, то виявилось, що ножів у мене набагато більше, ніж я думала спочатку, - серед них і решітки, дерево, вікно, гілочки, листочки і навіть квіти (і це ще не все). Корисно інколи перебирати свої запаси інструментів :).
 
Отже, як подати заявку?
У своєму блозі окремим записом розмістити інформацію про набір у ДК. Показати 5 (п’ять) своїх кращих робіт використовуючи товари Spellbinders. Ні більше, ні менше робіт показувати не потрібно. Лише п’ять.  Скажу чесно хотілося показати більше, і вибрати було важко. Ну але 5 - то 5 :).

1. Отже перша робота - листівка до свята Halloween (зроблена для Штампувальні).


2. Ще одна робота з тими ж ножами (була зроблена для блогу Скраплифтинг).

3. Нещодавно я почала освоювати стиль Clean & Simple. Виявляється - це такий великий і складний цілий світ, який тільки на перший погляд здається простим. Покажу листівку, основа якої є прозорою, що надає самій листівці легкості і невагомості (зроблена для Штампувальні).

4.  Також мені дуже подобається робити листівки незвичної форми. Ось таку листівку у вигляді жіночої сумочки за допомогою ножів Spellbinders я робила уже досить давно (тому якість фото трохи відрізняється від більш "свіжих") Але тим не менше сама робота мені дуже подобається (зроблено для себе).


5. Остання - мабуть одна з моїх найулюбленіших робіт (зроблена для Штампувальні). Коли її бачу, то уявляю себе на морі: сонячний день, лазурне море і свіжий вітерець на обличчі.

По цій роботі я фотографувала покроковий процес, який оформила у слайд-шоу. Приємного  перегляду:



Хто також хоче випробувати свої сили і подати заявку - про обов’язки ДК Spellbinders в Україні Ви можете дізнатись безпосередньо в блозі.

3 комментария: