воскресенье, 27 сентября 2015 г.

LZ знову шукає дизайнерів! / Design Team Call!

Ось і підходить до закінчення мій  термін у ДК LZ. Мені зовсім не хочеться звідти йти, адже ця ДК стимулює не зупинятись на досягнутому, йти вперед і вчтись чомусь новому. Тому я подаю заявку знову і маю надію, що мене залишать ще на один термін.
Умови подачі заявки практично не змінились, тож якщо ви не пройшли попереднього разу – сміливо пробуйте знову!(деталі тут)
Потрібно продемонструвати 5-7 своїх найкращих робіт.

Ось ті, які мені подобаються найбільше. Роботи у різних стилях та напрямках.

Листівка у стилі CAS (спреї, штампи та заготовка листівки від LZ):


 

Лісове життя:

Літо в Карпатах:
У кольорах веселки:

Набір: шкільний рюкзак та листівочка для вчителя:
 Штампування на папері й на тканині:

Звичайно це не всі роботи, які б я хотіла показати. Але обмеження є обмеження :).
Побажайте мені успіху :)


3 комментария:

  1. Удачи,Таня!пропустила я рюкзачок,он шикарный!

    ОтветитьУдалить
  2. Дуже гарні роботи в тебе! Удачі!

    ОтветитьУдалить
  3. Таня, листівочка Літо в Карпатах шикарна! Дякую, за участь в наборі блогу ТМ Lesia Zgharda! Удачі!

    ОтветитьУдалить